ویژه‌برنامه‌های سال‌روز شهادت امام موسی کاظم(ع) در مراکز کانون استان قزوین

در سال‌روز شهادت جان‎‌سوز حضرت امام موسی کاظم(ع)، چند فعالیت مناسبتی به همت مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در فضای مجازی اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 8 اسفند 1400، هم‌زمان با سال‌روز شهادت هفتمین پیشوای شیعیان، چند فعالیت مناسبتی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شاره سه کانون قزوین فعالیت‌های معرفی شخصیت آن امام بزرگوار، معرفی وقایع(چگونگی شهادت ایشان)، قصه‌گویی، نمایش نماهنگ، شعرخوانی اعضا و معرفی چند حدیث از ایشان در فضای مجازی انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه به همین مناسبت، بیان بخشی از فضایل امام موسی کاظم(ع)، گفتگو درباره القاب ایشان و توضیح معنی هر کدام، بازدید مجازی از حرم کاظمین و شعر خوانی از کتاب «تو بوی سیب می‌دهی» انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، فعالیت‌های معرفی شخصیت و فضائل امام موسی کاظم(ع) ، مرور سیر امامت از زمان  حضرت علی (ع ) تا زمان امام موسی کاظم (ع)  و دلیل شهادت امام موسی کاظم ، گفتگو درباره اهمیت دعا و توسل به ائمه (ع)  و پاسخ به سوالات اعضا، معرفی کتاب ، قصه‌گویی، نمایش نماهنگ و شعرخوانی اعضا و مربی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =