حضور حامیان هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در داوری بخش رقابتی

حامیان هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در داوری بخش رقابتی این رویداد فرهنگی حضور دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ستاد گسترش فناوری‌ها و علوم شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به عنوان حامیان هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در بخش‌های رقابتی و علمی، کانون پرورش فکری را همراهی خواهند کرد.

بر اساس این خبر، برای داوری محصولات در بخش سرگرمی‌های شناختی مهدیه کرمی کارشناس ستاد گسترش فناوری‌ها و علوم شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم شناختی، لیلا ابراهیمی و فاطمه موسوی‌بصیرت کارشناسان آن ستاد به‌عنوان داور معرفی شدند.

همچنین یعقوب آزاده‌دل معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش و زهره مسکنی مدیر اداره آموزش و ارتقا فرهنگ ترافیک هر دو از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای داوری آثار متناسب با آموزش و ترویج فرهنگی ترافیک معرفی شدند.

بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شناسایی، قدردانی و معرفی برترین اسباب‌بازی‌های ایرانی در سال ۱۴۰۰ اختصاص دارد.

جشنواره ملی اسباب‌بازی با هدف کمک به ساماندهی و رونق صنعت اسباب‌بازی از سال ۱۳۹۴ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرده است و فرآیند برگزاری هفتمین دوره آن نیز در زمستان سال ۱۴۰۰ در فضای مجازی و با همراهی شورای نظارت بر اسباب‌بازی آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =