کیفیت آثار رسیده به جشنواره اسباب‌بازی بالا بود

آثار شرکت‌کنندگان در هفتمین جشنواره اسباب‌بازی کانون در کنار تنوع از کیفیت خوبی هم برخوردار بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، احسان عسگری داور هفتمین جشنواره اسباب‌بازی کانون با بیان این نکته گفت: محصولاتی که در جشنواره اسباب‌بازی شرکت داده شده بود در بخش‌های مختلفی مثل کیفیت چاپ و جنس محصول (پارچه‌ای، پلاستیکی و چوبی) مورد ارزیابی قرار گرفت و بیشترین چیزی که مد نظر شورای نظارت بر اسباب‌بازی قرار داشت کیفیت تولید محصولات بود، زیرا مباحث مربوط به محتوا در یک کارگاه جداگانه علوم شناختی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
عسگری افزود: کیفیت آثار رسیده به جشنواره با توجه به تولیدات قبلی شرکت‌کنندگان، همچنین میزان پیشرفت و صرفه‌جویی‌هایی که برای بهینه‌سازی قیمت محصول برای مصرف‌کننده انجام داده‌اند، مورد ارزیابی قرار گرفته است و باید اشاره کنم که آثار رسیده به این دوره از جشنواره از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار بود.
مدیر طرح و برنامه شبکه کودک (پویا) تصریح کرد: من در رابطه با جایگاه تولیدات اسباب‌بازی در ایران و قیاس آن با کشورهای دیگر مطالعه پژوهشی انجام نداده‌ام اما با توجه به مشاهده‌ها و گفته‌های تولیدکنندگان، وضعیت تولید در بازار کشور از شرایط خوبی برخوردار است و تنها از نظر سیاست‌گذاری نیازمند یک ساماندهی است.
این متخصص و فعال فرهنگی تاکید کرد: باید کمک کنیم تولید اسباب‌بازی با یک سیاست‌گذاری درست در یک مسیر و ریل صحیح حرکت کند تا تولیدات، متناسب با نیاز و خواسته مخاطب صورت گیرد، همچنین بازار هدفی که برای هر محصول مشخص می‌شود باید مبتنی بر یک پژوهش انجام شود که شورای نظارت  در این زمینه می‌تواند کمک کند.
یادآوری می‌شود هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به منظور حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون دوره گذشته به‌صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به‌شکل گام به گام در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =