کد خبر: 313012
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
از برنامه‌های کانون پرورش فکری حمایت می‌کنیم

فرماندار بابل در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری و رییس کانون زبان مازندران گفت: از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان حمایت می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، مدیرکل این کانون و رییس کانون زبان استان به همراه تنی چند از معاونین و کارکنان کانون در دیدار با فرماندار جدید شهرستان بابل ضمن تبریک این انتصاب بر توسعه همکاری‌ها و حمایت از برنامه‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان تاکید داشتند.

فرماندار بابل با بیان اینکه تربیت مولفه مهم در رشد و شکوفایی فردی و اجتماعی محسوب می شود به نقش مهم کانون پرورش فکری در این خصوص اشاره کرد و  اظهار داشت: مدافع کانون هستم.

قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به وجود دو مرکز کانون پرورش فکری و دو مرکز کانون زبان در شهرستان بابل گفت: از طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای توسعه حوزه کودک و نوجوان پیش بینی شده است حمایت خواهیم کرد.

محمدعلی یزدان شناس، مدیرکل کانون مازندران نیز در این دیدار به اهم برنامه‌ها و طرح‌های کانون در حوزه کودک و نوجوان اشاره داشت و ضمن آمادگی برای توسعه برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان در شهرستان بابل، خواستار حمایت فرماندار ویژه بابل از این طرح‌ها شد.

حامد فاضلی، رییس کانون زبان استان هم به ظرفیت کانون زبان در بابل اشاره نمود و ضمن بیان چندطرح، حمایت از این نهاد آموزشی را خواستار شد.

گفتنی است: قاسم عزیززاده گرجی، از سال ۸۸ تا ۹۶ مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران بوده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =