دیدار مدیرکل کانون  آذربایجان‌غربی و مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی و مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان با هم دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در این دیدار برگزاری جشنواره‌های رضوی در کانون پرورش فکری را در طی سال‌های متمادی مایه‌ی خیر و برکت برای کانون عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران معرفی شخصیت ائمه‌ی معصومین علیهم‌السلام را به عنوان یکی از فعالیت‌های دینی و اسلامی در ردیف یکی از پنج فعالیت محوری در کانون ذکر کرد و افزود: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در جشنواره‌های رضوی کانون با زاویه‌ دید گوناگون و نگاهی متفاوت به کرامات و عنایات حضرت امام رضا علیه السلام این خصایل ناب و اخلاق اسلامی را در قالب خلق آثار فاخر فرهنگی و هنری به تصویر کشیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آمادگی خود را جهت همکاری با دفتر آستان قدس رضوی در راستای مشارکت در برنامه‌های مناسبتی از جمله نیمه‌شعبان اعلام می‌کند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان نیز در این دیدار، ترویج سبک زندگی رضوی و نهادینه کردن محبت امام رئوف در قلب‌ها با خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه را از اهداف تأسیس دفاتر آستان قدس در استان‌ها عنوان کرد.

حجةالاسلام اکبر نوروزنژاد گفت: دفتر آستان قدس رضوی در استان در قالب راه‌اندازی کانون‌های سلامت، مشاوره‌های حقوقی، مشاوره‌های خانواده، نذورات خیرین و امور تربیتی و دینی کودکان و نوجوانان اقدام به ایجاد الفت بین حضرت ثامن‌الائمه علیه‌السلام و اقشار آسیب‌پذیر جامعه کرده است.

وی با تأکید بر اجر معنوی فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین، این اقدام را از نقاط مشترک و دارای ظرفیت مطالعه به‌منظور ایجاد بستر همکاری بین کانون و دفتر آستان قدس ذکر کرد و افزود: آمادگی خود را جهت هم‌افزایی در حوزه‌ی ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق محروم اعلام ‌می‌کنیم.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =