ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

ثبت‌نام ترم بهار کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از روز ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در 21 رشته آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، این دوره‌ها به صورت برخط، فعال و تعاملی در 21 رشته در گروه‌های سنی «نوخوان» (۷+)، «نونهال» (۹+)، «نونگاه (۹+)، «نوجوان» (۱۵+) و ارشد(۱۸+) آغاز خواهد شد.

شروع دوره‌های مجازی فصل بهار کانون در بازده زمانی پنج‌شنبه اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

بر این اساس، کارگاه‌های تخصصی برخط استان کردستان شامل آموزش شعر و قصه، نجوم، کارگاههای حال خوش زندگی، آزمایش علمی، انواع کاردستی" سوخته نگاری با چوب - اریگامی- کار با چوب بستنی- ساخت عروسک های کاموایی - کار با خمیر کاغذ"  نقاشی ، سفالگری، ساخت کتیبه های گلی ، نوشتن خلاق، داستان نویسی ، شعر سرایی، موسیقی عرف و سلفژ ویژه‌ی کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی مشخص، در پایگاه مجازی کانون درج خواهد شد که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه مجازی به آدرس   kurdestan.kpf.ir  پس از عضویت در پورتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به ثبت‌نام این دوره‌ها اقدام نمایند.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها از روز ۲۷ فروردین می‌توانند با مراجعه به سایت مجازی کانون به نشانی   kurdestan.kpf.ir  در کارگاه‌های مورد نظر ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =