روزهای هفتمین نمایشگاه اسباب‌بازی متناسب با آموزش‌های شهروندی نامگذاری شد/ «بچه‌ها» شهروندان نمونه

هر روز از هفتمین نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی در راستای فرهنگ‌سازی در مخاطبان، متناسب با سرفصل‌های آموزش شهروندی نامگذاری شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در راستای آشنایی مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌هایشان با سرفصل‌های مهم آموزش‌های شهروندی هرکدام از روزهای نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارتباط با این موضوع‌ها نامگذاری شد.

براین اساس، یکشنبه ۲۱ فروردین مصادف با روز اول نمایشگاه به نام «آپارتمان‌نشینی»، روز دوم نمایشگاه به نام «حمل و نقل پاک»، روز سوم نمایشگاه به نام «مدیریت پسماند»، روز چهارم نمایشگاه به نام «آداب شهروندی»، روز پنجم به نام «محیط زیست»، روز ششم نمایشگاه به نام «ایمنی شهری»، روز هفتم به نام «مدیریت بحران» و روز هشتم و پایانی نمایشگاه در ۲۸ فروردین به نام «آپارتمان‌نشینی» نامگذاری شده است.

تا امروز استقبال خانواده‌ها به همراه بچه‌هایشان از نمایشگاه اسباب بازی خوب بوده است و پس از دو سال برپایی مجازی این نمایشگاه به دلیل کرونا، برپایی فیزیکی نمایشگاه حال و هوای دیگری به مرکز آفرینش‌های کانون داده است.

محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر فروش حضوری در محل نمایشگاه، از ۲۴ تا ۲۸ فروردین در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون در دسترس مخاطبان قرار دارد.
نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =