توزیع بازی «شاه، دزد، وزیر» در چین/ به بازی‌های بزرگسال کمتر توجه می‌شود

مدیرعامل شرکت فربود انگاره درباره بازی‌های تولیدی این شرکت و لزوم توجه به بازی‌های رومیزی و بزرگسال صحبت کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سهراب مستقیم مدیرعامل شرکت فربودانگاره عنوان کرد: فربودانگاره یک شرکت دانش‌بنیان است که بازی طراحی و تولید می‌کند. در این شرکت ابتدا از حوزه بازی‌های محیطی شروع کردیم و در ادامه به تولید بازی رومیزی پرداختیم.

او ادامه داد: اولین بازی ایرانی ما در سال ۹۸ تولید شد و اکنون آخرین بازی ما در بازار تهران موجود است ضمن این که دو سال است که خدمات فانفار را به عنوان بازی‌های سازمانی با هدف بهبود کار تیمی و آموزش و تقویت مهارت‌های نرم به عنوان یک پروژه شرکتی - سازمانی انجام می‌دهیم.

مدیرعامل فربودانگاره گفت: پیش‌تر همه فکر می‌کردند که ما نمی‌توانیم بازی رومیزی طراحی کنیم و فقط باید این نوع بازی را از کشورهای دیگر وارد کنیم، اما اکنون پس از ۳ سال در شرکت خودمان، حدود ۳۰ بازی کاملا ایرانی داریم.

او در ادامه درباره بازی «شاه، دزد، وزیر» توضیح داد: این بازی به عنوان اولین بازی تاثیرگذار شناختی در حوزه حافظه کاری شناخته شده است و ما توانستیم با همکاری پابلیشر چینی سه تیراژ سه هزارتایی از این بازی را در چین عرضه کنیم.

سهراب مستقیم در پایان با اشاره به لزوم برپایی نمایشگاه تخصصی بازی بزرگسال گفت: نمایشگاه نسبت به دو سال پیش ظاهر و ساختار بهتری دارد. امسال چند همکار ما در حوزه بازی بزرگسال و رومیزی در نمایشگاه حضور دارند اما نمایشگاه از نظر محیط و کارگاه‌های جنبی مخصوص حوزه کودکان است و بازی بزرگسال برای مخاطبان شناخته شده نیست و دسته‌بندی مشخص ندارد.

پنجمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «محیط زیست» نام‌گذاری شده است.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =