برنامه امروز حضور طراحان بازی و اسباب‌بازی ایرانی در نمایشگاه اسباب‌بازی کانون

دو تن از طراحان بازی و اسباب‌بازی ایرانی عصر امروز در نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی حاضر می‌شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، طراحان بازی و اسباب‌بازی ایرانی، امروز جمعه ۲۶ فروردین ماه همزمان با ششمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در غرفه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در نمایشگاه حاضر می‌شوند.
طراحان بازی و اسباب‌بازی ایرانی با حضور در نمایشگاه به گفتگو و تبادل‌نظر با تولیدکنندگان می‌پردازند.
براین اساس احمد شهدادی طراح بازی »تتاتر اسباب‌بازی« در ساعت ۱۸ و محمدکاظم هوشمند منتخب چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی و طراح بازی رومیزی «کمد« ساعت ۲۱:۳۰ در غرفه شورای نظارت بر اسباب‌بازی حاضر می‌شوند.
برنامه تلویزیونی «مل مل» هم ساعت‌های ۱۶-۱۷، ۱۸-۱۹ و ۲۰-۲۱ در سالن شهید بهنام اجرا می‌کند و کارگاه‌ها، مسابقه‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های نمایشی و نقالی هم در ساعات ۱۸-۱۹:۳۰، ۱۹:۳۰-۲۲ و ۲۲:۳۰- ۲۴ همراه مخاطبان و بازید کننده‌ها است.
برنامه تلویزیونی «رخداد» هم از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد به پوشش برنامه می‌پردازد و امروز جمعه  ۲۶ فروردین ساعت ۱۵ تا ۱۶ هم از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر فروش حضوری در محل نمایشگاه تا ۲۸ فروردین در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون در دسترس مخاطبان قرار دارد.
نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
ششمین روز از نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی با عنوان «ایمنی شهر» نام‌گذاری شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =