تماشای آثار کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در تماشاخانه سیار کانون

آثار بخش کودک و نوجوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران همزمان در تماشاخانه سیار کانون در فضای باز مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حاشیه برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برای نخستین بار در این جشنواره، تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار بسته فیلم‌های  کودک و نوجوان جشنواره را اکران می‌کند.

این‌ تماشاخانه سیار از ۸ تا ۱۲ خرداد ١۴٠١ همزمان با اولین نوبت اکران جشنواره از ساعت ۸:۳۰ تا نوبت آخر ساعت ۲۳ به نمایش آثار مشغول است.

کودکان و نوجوانان می‌توانند همراه با خانواده در فضای باز حیاط مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران مقابل تماشاخانه سیار حاضر شده و با آثار بخش کودک و نوجوان آشنا شوند.

همچنین فعالان حوزه انیمیشن می‌توانند با این امکان کانون آشنا شوند و در آینده آثار خود را با استفاده از تماشاخانه سیار در نقاط مختلف ایران اکران کنند.

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق صفر مرزی و شهرهای فاقد سینما و سالن‌های تئاتر برای کودکان و نوجوان برنامه‌های فرهنگی ازجمله قصه‌گویی و  تئاتر و نمایش فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کنند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =