اهداء هشتمین کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه، هشتمین کتابخانه اهدایی کانون پرورش فکری در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ی همدان استقرار یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، روز یک‌شنبه ۸ خردادماه هشتمین کتابخانه اهدایی کانون به دفتر نماینده‌ی ولی فقیه در استان اهدا شد.
آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امام جمعه‌ی همدان ضمن تشکر از مجموعه‌ی کانون، این اقدام را در جهت تشویق کودکان و نوجوانان به امر مطالعه مثبت ارزیابی کرد.
بهناز ضرابی‌زاده نیز در ابتدای این مراسم به بیان توضیح مختصری از هدف اهداء کتاب به امکان مختلف بیان کرد.
مدیرکل کانون استان، با اشاره به اینکه کانون به دنبال تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه می‌باشد، با شناسایی مناطق کم برخوردار، اقدام به اهداء کتاب به مناطق مختلف از جمله روستاهای محروم می‌کند و یا اماکنی که در آنجا کودکان مجبورند با والدین خود حضور یابند و تا پایان کار والدین خستگی بیکاری را انتظار بکشند. اهدا کتاب به دفتر نماینده ولی فقیه برای پر کردن اوقات فراغت چنین کودکانی است. 


در خلال این مراسم نشستی با حضور روح‌الله وجدی هویدا مسئول دفتر آیت‌الله شعبانی برگزار و مدیرکل و کارشناسان کانون دغدغه‌های خود را در حوزه‌ی کودک و نوجوان بیان کردند و خواستار این شدند که با توجه به تخصصی بودن فعالیت کانون در این زمینه، اجرای فعالیت‌های دستگاه‌ها با موضوع کودک و نوجوان با رایزنی و همکاری کانون صورت پذیرد. 
گفتنی است هشتمین کتابخانه‌ی اهدائی به دفتر نماینده‌ی ولی فقیه در استان مزین به نام شهید حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی می‌باشد که با ۳۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف علمی، دینی، شعر و داستان جهت استفاده کودکان و نوجوانان در این مکان مستقر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =