به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل کانون استان و مدیر کانون زبان ایران در راستای اجرای نظامنامهی مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ریاست جمهوری و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و ایجاد فرصتی یکسان برای همهی اقشار جامعه در استانداری حضور یافتند و با برقراری ارتباط مستقیم تلفنی به سوالات و درخواستهای مردمی پاسخ دادند.
در این ارتباط، شهروندان سوالات خود را درخصوص نحوهی ارائهی فعالیتهای مراکز کانون، چگونگی دسترسی به کارگاههای آنلاین و ثبت نام حضوری چگونگی برگزاری و ثبتنام در دورههای کانون زبان ایران، نحوهی تهیهی محصولات و تولیدات کانون از جمله کتاب، فیلم و اسباب بازی، نوع همکاری کانون با دستگاههای آموزشی و فرهنگی و... را با مدیر کل کانون استان و مدیرکانون زبان ایران در سامانه مطرح نمودند. بیشترین درخواست مردم در سامانه سامد برگزاری کلاس حضوری کانون زبان ایران و تخفیف شهریه را به خود اختصاص داد.
گفتنی است سامانه پاسخگویی سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکهی یکپارچه ارتباط مردم با دولت است که همشهریان میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و پیشنهادات و انتقادات خود را با مسئولین دستگاههای اجرایی به صورت مستقیم مطرح کنند.
کد خبر: 315166
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
- چاپ
حجت ا...آسمند مدیر کل کانون استان چهارمحال و بختیاری و محمد مردانی شلمزاری مدیر کانون زبان ایران روز سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در سامانهی سامد حضور یافتند و پاسخ گوی سوالات و تماسهای شهروندان شدند.