پخش انیمیشن در مراکز فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری

همزمان با اختتامیه جشنواره پویانمایی تهران در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران انیمیشن‌های برگزیده در مراکز فرهنگی و هنری استان به صورت مستقیم پخش شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با پخش زنده آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سیزدهم خرداد، مراکز فرهنگی و هنری استان فیلم‌های انیمیشن ارسالی از تهران را برای اعضای خود 
پخش کردند. 
این مراکز شامل مرکز مجتمع شهرکرد، مراکز فرهنگی و هنری شلمزار، لردگان، گندمان، فرادنبه، هفشجان، جونقان، باباحیدر، کیان و مرکز سیار روستایی خانمیرزا بودند. 

گفتنی است؛ انیمیشن با موضوعات متنوع می‌تواند اثرات به یادماندنی بر روی مخاطب بگذارد به‌خصوص اگر مخاطب آن از رده‌های سنی حساس و اثرپذیر بوده که موجب الگوبرداری آنان می‌شود.
ساخت و تولید انیمیشن نیز یکی از مراحل مهم و تاثیرگذار است که می‌تواند کودکان و نوجوانان را به سوی این هنرتکنولوژی تصویری سوق دهد.
شخصیت‌پردازی در ساخت و هم‌ذات‌پنداری مخاطب با شخصیت‌های انیمیشن در حین تماشای آن می‌تواند انیمیشن را به یک کارگاه مهم آموزشی  و اثرگذاری برای کودکان و نوجوانان تبدیل کند. 
الگوبرداری از شخصیت‌های انیمیشن نیز موجب ترویج فرهنگ نمایش داده شده در آن می‌شود و از همین‌رو باید در تولید آن دقت و توجه زیادی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =