کد خبر: 316212
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
قصه های خوب توسط اعضای مرکز شماره سه سنندج قصه گویی شدند

قصه ها از دیر باز، یار بچه ها بوده اند و گاه حتی آهنگ لالایی ها را ریتم قصه ها شکل می دهند ، در ادبیات ما ایرانیهاقصه ها جایگاه ویژه ایی دارند وقصه ها ی از دل بر آماده در زمان بر دلها نشسته اند و سینه به سینه محفوظ گشته اند و تا به امروز هم در محافل ادبی وفرهنگی نقل می شوند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، از روزی که قصه های قدیمی توسط مهدی آذر یزدی باز نویسی شدند و ادبیات سخت و کلاسیک ایرانی به زبان ساده تر و امروزی تر در اختیار بچه های امروز و بچه های دیروز قرار گرفتند منبع خوبی هم برای قصه گویی شدند .بر همین اساس مرکز شماره سه سنندج به مناسبت روز ادبیات کود ک و نوجوان وبزرگداشت مهدی آذر یزدی بر آن شد تا در این راستا برنامه ایی با هدف جذب و پایداری  اعضا، ایجاد رقابت سالم و دریافت شورو نشاط بچگی و آشنایی والدین با فعالیتهای کانون اجرا کند .
بنا بر این گزارش، طی برنامه ای مرکز شماره 3 بهاران سنندج از والدین اعضا دعوت نمود تا در روز چهارشنبه پانزدهم تیر ماه به همراه  دلبندانشان در بر نامه ایی با نام روز ادبیات ، مادر و کودک ساعت ده حضور بهم رسانند .
گفتنی است قصه گویی والدین و اعضای ارشد این مرکز یکی از مهمترین بخشهای این برنامه بود که زیبایی خاصی به بر نامه بخشیده بود و مشارکت مادران در اجرای قصه ها شورو شعفی در دل اعضا ایجاد کرده بود .

از جمله دیگر بر نامه های این محفل فرهنگی معرفی شخصیت مهدی آذر یزدی ، شعر خوانی اعضا ، قصه گویی، نمایشنامه خوانی مداد سیاه و رنگین کمان توسط اعضای نونهال و همچنین خاطر گویی والدین درکنار قصه گویی اشان از اولین قصه هایی که شنیده بودند بر جذابیت برنامه افزوده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =