اختتامیه مهرواره کشوری طنز«یک وعده لبخند» و حضور تماشاخانه سیار کانون

جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان با موضوع برگزاری اختتامیه مهرواره کشوری طنز«یک وعده لبخند» و «حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» روز دوشنبه ۲۰ تیرماه سال ۱۴۰۱ در سالن شیخ صفی‌الدین استانداری اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در ابتدای جلسه رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ضمن خوش‌آمد گویی به اعضای حاضر و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد.

او با اشاره به اهمیت تربیت دینی کودکان، اظهار امیدواری کرد که با اجرای برنامه‌های مفرح، شاهد ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان باشیم.

ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره‌کل کانون استان اردبیل نیز ضمن گرامیداشت دهه‌ امامت و ولایت، از اجرای دو برنامه مهم کشوری در این دهه در سطح استان توسط این نهاد خبر داد.

ملک‌زاده فرد در این خصوص اظهار داشت: تماشاخانه سیار کانون از تاریخ ۲۲ تیرماه به مدت سه روز در شهرهای اردبیل، نیر، نمین و آبی‌بیگلو به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری خواهد پرداخت.

او بابیان اینکه اختتامیه دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» نیز ۲۶ تیرماه در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد، اضافه کرد: پس از نزدیک سه سال خانه‌نشینی و دوری کودکان و نوجوانان از فضای آزاد در پی شیوع ویروس کرونا، امیدوارم شاهد آغاز حرکتی بانشاط، ایجاد شور و شوق در بین اعضا و خانواده‌ها باشیم.

در ادامه، شرکت‌کنندگان در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص نحوه‌ی همکاری و میزان مشارکت در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مذکور پرداختند و موارد مطروحه مورد تصویب قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =