کد خبر: 316434
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
بازدید 303
دومین مهرواره کشوری طنز«یک وعده لبخند» به خط پایان می‌رسد

دومین مهرواره کشوری طنز«یک وعده لبخند» که فراخوان آن بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ از سوی کانون پرورش فکری استان اردبیل برای گروه‌های سنی نونگاه، نوجوان و بزرگ‌سال با موضوع آزاد منتشرشده بود، به خط پایان نزدیک می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با عید سعید غدیر خم(عید امامت و ولایت)، اختتامیه دومین مهرواره کشوری طنز«یک وعده لبخند» با معرفی برگزیدگان روز یک‌شنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

براساس این خبر، افزایش نشاط و دوری از کم‌تحرکی ناشی از خانه‌نشینی متأثر از شیوع کرونا، ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه‌های مختلف طنز، پرورش تفکر انتقادی و تشویق مخاطبان به‌دقت در اتفاقات محیط پیرامونی ازجمله اهداف برگزاری این مهرواره عنوان‌شده است.

علاقه‌مندان این رویداد هنری می‌توانند به‌صورت مجازی به صفحه رسمی اینستاگرام اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به نشانی kanoonparvaresh.ardabil@ مراجعه کرده و در پخش زنده این مراسم شرکت کنند.

شایان‌ذکر است، مهرواره طنز «یک وعده لبخند» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی برگزیدگان دومین دوره خود را معرفی می‌کند که در نخستین دوره آن موضوع‌های مختلف کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در ایام شیوع ویروس کرونا به چالش کشیده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =