دو نمایش مرکز تولید تئاتر کانون در میان پرمخاطب‌های ماه تیر

نمایش «حادثه‌ای در شهر عروسک ها» و «شکلات فرنگی» از سوی سایت تیوال (سامانه فروش بلیت)، جزو ۱۰ اثر پر مخاطب تیر ۱۴۰۱ شناخته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» به نویسندگی ژوزف پر و کارگردانی عادل بزدوده که از ۸ تا ۳۱ تیر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا داشته است، از سوی سایت تیوال با ضریب ۹۸ درصد جزو پرمخاطب‌ترین نمایشهای ماه تیر ۱۴۰۱ معرفی شد.
در خلاصه این نمایش آمده؛ در شهر عروسک‌ها همه شادند و خوشحال. اما در این شهر کسی زندگی می‌کند که دوست ندارد زود از خواب بیدار شود و سرکار برود. او با تندخویی و بی‌نظمی‌اش باعث بر هم‌زدن آرامش و مردم شهر می‌شود. کم‌کم این رفتارهای او باعث بروز اتفاقاتی در شهر عروسک‌ها می‌شود. تا اینکه...
همچنین نمایش «شکلات فرنگی» به نویسندگی کاظم پورمهدی و کارگـــردانی محمدرضا مالکی، از ۲۵ فروردین تا۳۱ تیر در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون اجرا داشت، با ضریب اشغال ۸۵ درصد در میان ۱۰ اثر پرمخاطب تیر معرفی شد.
در خلاصه این نمایش آمده؛ سارا دختر ۹ ساله ای است که با پدر بزرگ و مادربزرگش زندگی می کند. او دوست دارد در مسابقه پخت کیک مدرسه‌اش شرکت کند و برای شرکت در این مسابقه به کمک پدربزرگ و مادربزرگش نیاز دارد اما آنها سال‌هاست بر سر یک موضوع با هم اختلاف دارند. سارا به همراه  پستچی محله نقشه ای می کشد این مشکل را حل کند و...
گفتنی این درصدها بر اساس ظرفیت سالن‌های نمایش بررسی و نتایج نهایی به‌دست آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =