برگزیدگان جشنواره ادبی رضوی «سلام بر خورشید» معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره ادبی رضوی با عنوان «سلام بر خورشید» از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت داوران بخش «داستان» این جشنواره ادبی متشکل از هما اجتهادی نویسنده و کارشناس مدیریت آفرینش‌های ادبی، مریم اسلامی شاعر و نویسنده  و کارشناس مدیریت آفرینش‌های ادبی و مریم تاراسی نویسنده و کارشناس اداره کل فناوری و تحول اداری کانون از میان ۴۹ اثر  راه‌یافته به مرحله نهایی، هشت نفر را به عنوان برگزیده و پنج نفر را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کردند.

اعضای داوری بخش «شعر»  متشکل از حسین دهلوی شاعر و کارشناس کانون مجازی، طاهره شهابی شاعر و کارشناس مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری ، نیره‌سادات هاشمی شاعر و کارشناس اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی نیز از  میان ۷۳ اثر  راه‌یافته به مرحله نهایی، هشت نفر را به عنوان برگزیده و پنج نفر را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کردند.

بر اساس این خبر، فراخوان شعر و داستان رضوی هم­زمان با برپایی جشن­‌های دهه­ کرامت و به منظور تکریم مقام والای امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا(ع) منتشر شد.

این رویداد با هدف پاسداشت مقام والای معنوی و ادای احترام به ساحت مقدس حضرت امام رضا(ع)، تولید آثار فاخر ادبی با محوریت موضوعی امام رضا(ع)، ایجاد روحیه نشاط و تعلق سازمانی در بین همکاران برگزار شد.

آثارِ رویداد ادبی «سلام بر خورشید» در تمام قالب‌های شعرِ کلاسیک، نیمایی و سپید و داستانک به دبیرخانه ارسال شد.

اسامی برگزیدگان این جشنواره در سایت خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kanoonnews.ir اعلام شده است.

برگزیدگان بخش «داستان» جشنواره ادبی رضوی(ع) «سلام بر خورشید»

برگزیدگان بخش «شعر» جشنواره ادبی رضوی(ع) «سلام بر خورشید»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =