نشست تخصصی قصه‌گویی با حضور آتش‌نشان‌ها برگزار شد

در راستای ترویج فرهنگ قصه‌گویی نشست تخصصی قصه‌گویی با حضور آتش‌نشان‌های علاقمند در محل سالن اجتماعات اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، نشست تخصصی آموزش قصه‌گویی در ادامه سلسله نشست های قصه گوئی با حضور آتش نشان های علاقه مند در محل سالن اجتماعات اداره آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به صورت حضوری برگزار گردید.

سارا امیدوار نماینده و رابط بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان مدرس ضمن ابراز خرسندی از علاقه این قشر زحمت‌کش و فداکار اجتماع به قصه‌گویی گفت: خاطره‌ها منبع عظیم قصه‌هایی است که می‌توانیم درس‌های نهفته در آن را به گوش مخاطب برسانیم.

در این نشست ابتدا به تشریح جشنواره قصه‌گویی و مبانی قصه‌گویی پرداخته شد. درادامه آتش‌نشان‌ها به ذکر یک خاطره در عملیات‌های مختلف پرداختند. سپس امیدوار با اشاره به نقاط ضعف و قوت خاطره‌ها به تبیین چگونگی قصه‌گویی بر مبنای یک خاطره پرداخت.

 در خاتمه نیز آتش‌نشان بازنشسته جعفر کیانی به ذکر دو خاطره تلخ و شیرین از دوران خدمت خود پرداخت.

مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه صدای زندگی است» در مهرماه و مرحله پایانی آن همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =