مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۱۷ و ۱۸ مهر در ارومیه برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۱ در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران، «قصه، صدای زندگی است» را شعار  بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان کرد و افزود: پس از پایش اولیه ۱۴۰ قصه‌ی رسیده به دبیرخانه این جشنواره، ۲۸ قصه در ۳ گروه سنی نوجوانان، بزرگسالان و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله‌ی استانی راه یافتند که از این تعداد، ۲۳ قصه‌گو در بخش رقابتی و ۵ قصه‌گو در بخش آئینی سنتی، طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر به قصه‌گویی می پردازند.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره، جواز حضور در مرحله منطقه‌ای جشنواره را که آبان ماه به میزبانی یکی از استان‌های منطقه یک کشور برگزار می‌شود کسب می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که در پایان مرحله استانی ۱۳ قصه‌گو از آذربایجان‌غربی به مرحله منطقه‌ای صعود می‌کنند ادامه داد: در بخش رقابتی، برگزیدگان اول تا سوم نوجوانان، برگزیدگان اول تا سوم بزرگسالان و نفر اول پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و همچنین در بخش آئینی سنتی، برگزیدگان اول تا سوم نوجوانان و برگزیدگان اول تا سوم بزرگسالان راهی مرحله منطقه‌ای می‌شوند.

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =