شاد پیمایی مراکز  سیار کانون در شهرکرد

کتاب خانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری شاد پیمایی در خیابان های شهرکرد از هفته ملی کودک استقبال کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان حجت الله آسمند با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در ایام مختلف هفته ی ملی کودک معرفی فعالیت های کانون در این حوزه را از اهداف اجرای این برنامه ها بیان کردند و شاد پیمایی مراکز سیار کانون را علاوه بر ایجاد نشاط عمومی در این ایام نمایشی از فعالیت های کانون در منظق روستایی و کمتر برخوردار دانستند.

آسمنددر این باره خاطر نشان کرد برخورداری از حق آموزش از جمله حقوق کودکان به شمار می رود و نگاه عدالت محور در حوزه ی فرهنگی را از دیدگاه های مورد تاکیدکانون در این حوزه نام برد و افزود  خدمات رسانی در حوزه ی فرهنگی به روستاها و مناطق کمتر برخوردار از رسالت های کانون در حوزه حقوق کودکان و نوجوانان است.

 گفتنی است شاد پیمایی کتابخانه های سیار کانون در استقبال ایام هفته ی ملی کودک با تحت پوشش قرار دادن خیابان ها ومیادین، معلم، چهار محال، دانشگاه، فردوسی، منظریه، کاشانی، فارابی و... پیام شادی شعار کانون« حال خوش زندگی، رنگ خوش زندگی» را به عموم شهروندان شهرکرد رساندند. 

جهت دیدن گزارش تصویری کلیک نمایید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =