کودکان سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی‌اند

حجت الاسلام برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در آیین گشایش برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک، کودکان را سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی عنوان کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این مراسم که با حضور پرشور جمعی از کودکان، اولیای تربیتی و خانواده‌ها در مجتمع کانون تبریز برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تبریک هفته کودک، توجه به مبانی تربیتی در فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی در بین کودکان را مورد تاکید قرار داد.

وی با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند کانون به جهت ارائه خدمات موثر فرهنگی به کودکان و نوجوانان اظهار امیدواری کرد با توسعه مراکز فرهنگی هنری کانون در کلانشهر امکان اجرای فعالیت‌های بیشتری برای کودکان و نوجوانان مهیا شود.

حجت الاسلام برگی در عین حال بر همکاری و تعامل همه جانبه شورای شهر تبریز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد .
 علی بینش مدیرکل کانون استان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته  ملی کودک از اجرای برنامه‌های مشترک در این هفته با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خبر داد و تاکید کرد: در ۷ منطقه تبریز ۷ ویژه برنامه‌ای فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی در عین حال افزود: جشن بزرگ کودکان نیز با همکاری شهرداری تبریز در فرهنگسرای الغدیر با حضور پرشور کودکان و خانواده‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب اجرا خواهد شد.
قرائت بیانیه هفته کودک، افتتاح نمایشگاه آثار هنری کودکان و تجلیل فرزندان معظم شهدا و تعدادی از کودکان موفق و فعال در برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این روز بود .
 آئین‌های هفته ملی کودک همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =