دیدار مربیان کانون با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

درهفته ملی کودک، جمعی از مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ  ۱۷مهر ۱۴۰۱، در استقبال از هفته ملی کودک ، مدیرکل و مربیان و کارکنان کانون به دیدار  آیت الله نصیرحسینی امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان  رفتند.

در بخشی از این برنامه آیت الله نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته ملی کودک اظهار داشت :  یکی از مسائل مهم در تربیت مسئله آموزش و قانون گرایی  برای کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: اگر توانستیم بحث قانون گرایی را برای کودکان و نوجوانان تفهیم کنیم بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: کودک و نوجوان باید بداند که یک عمل که صورت اجتماعی پیدا می کند قانون می شود و ملزم به رعایت آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله تعلق و خردورزی اشاره کرد و افزود: تعقل و خردورزی دستورخداست یعنی همه ی دستورات خدا بر پایه ی تعقل و خردورزی است.

وی در ادامه با ذکر حدیثی از حضرت علی (ع)، درباره اهمیت و اثرگذاری آموزش در قشر کودک و نوجوان نکاتی را مطرح کرد و بر دقت نظر و اهتمام بیشتر مربیان کانون در حوزه تربیت آنها تاکید کرد.

کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز درباره اولویت ارتقا فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در کانون مطالبی مطرح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =