۲۱۲ قصه‌گو در کانون داوری خواهند شد

با حضور ۴ داور در مرحله استانی قصه گویی کانون ۲۱۲ قصه گو در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری تا پایان هفته ملی کودک داوری خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون با بیان اینکه داوران بخش ملی، زبان اشاره و بخش آیینی سنتی در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون طی ۵ روز متوالی از ۸ صبح الی ۱۷ عصر قصه های ۲۱۲ قصه گو را داوری خواهند کرد افزود: در بخش ملی سه داور و در بخش آیینی سنتی با حضور ۱۱ قصه گو در این دور از مسابقات به داوری خواهند پرداخت.

۲۱۲ قصه گو در کانون داوری خواهند شد

حجت الله آسمند با اشاره به اینکه در بخش ملی سه برگزیده در بخش بزرگسال، سه برگزیده در بخش نوجوان و یک برگزیده در بخش پدر بزرگها، مادر بزرگها  و یک نفر در بخش  زبان اشاره قرار است به مرحله ی منطقه ای راه پیدا کنند افزود: داوری  این بخش را ملوک مهدیان، زیبا علیخانی و بهار ملک پور از کارشناسان و برگزیدگان بین المللی  ادوار مختلف جشنواره های قصه گویی به عهده دارند.

مدیر کل کانون در این باره گفت: در بخش سنتی نیز با داوری شعله ایل بیگی پور از قصه گویان برگزیده بین المللی از بزرگسالان و سه نفر از نوجوانان قرار است به عنوان برگزیده معرفی شوند.

۲۱۲ قصه گو در کانون داوری خواهند شد

آسمند با اعلام این خبر اضافه کرد: رقابت در مرحله ی استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ الی ۲۱ مهر ماه ۲۱۲ نفر از شرکت کنندگان بخش ملی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۸ صبح الی ۵ عصر برگزار خواهد شد و حضور عموم علاقه مندان در این جشنواره بلامانع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =