کد خبر: 318955
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
بیاینه استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته ملی کودک

محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته ملی کودک باصدور بیانیه ای این مناسبت را به تمام کودکان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، متن بیانیه بدین شرح است:

کودکان عزیز خراسان شمالی
دنیا با لبخند کودکان زیباست، کودکان آینه ی تمام عیار مهربانی، شوق، صداقت و صمیمیت هستند. دنیای آن ها با جادوی رنگ، بازی، شعر، ترانه و قصه قشنگ تر خواهد شد.
این هفته متعلق به شماست، به شما که آینده سازان روز های روشن این سرزمین هستید، به شما دختران و پسران نازنین که قرار است صلح و دوستی را به جهان هدیه کنید. ما کنارتان هستیم تا آینده شمارا بهتر و بهتر بسازیم. شما کودکان امروز، پدران و مادران فردای کشور هستید و لایق بهترین و شاد ترین زندگی ها، خندیدن، بازی کردن، لبخند زدن و "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی "حق همیشگی شماست. دولت، همراه دستگاه اجرایی تلاش خواهد کرد،
با تمام توان، گام هایی محکم در راه بهتر شدن زندگی شما کودکان با هر قومیت و نژاد و مذهب و قشری بردارد.
اینجانب به عنوان نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی ضمن تبریک هفته ملی کودک به تمام کودکان نازنین استان اعم از کرد، ترک، ترکمن، فارس و... از تمام دستگاه های متولی می خواهم همگام با شعار این هفته "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی " با همدلی و هم افزایی حمایت های به مراتب بیشتری از کودکان عزیز این استان داشته باشند تا خطه ی موسوم به گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها بتواند به عنوان سردمدار حمایت از کودکان، کارنامه درخشان و پرباری داشته باشد و بتوانیم آینده ای زیبا تر را برای شما عزیزان که نور چشم ما هستید، خلق نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =