اعضای کانون ارومیه با فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی دیدار کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی به همراه تعدادی از اعضای مراکز کانون ارومیه و کارکنان ستاد کانون استان با فرمانده انتظامی استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اذربایجان‌غربی، فرمانده انتظامی استان در این دیدار با تبریک هفته ملی کودک، صدای کودکان را سرشار از صدای زندگی، آرامش و اعتماد به نفس عنوان کرد.

سردار جهانبخش با اشاره به این‌که رسالت کانون مهم و در عین حال مقدس است افزود: معطوف کردن برنامه‌های آموزشی به سمت فعالیت‌های پرورشی می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در القاء مفاهیم تربیتی به کودکان و نوجوانان داشته باشد و کانون پرورش فکری از عهده انتقال آموزه‌های تربیتی به خوبی و با سربلندی بیرون آمده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، ایثار و از خودگذشتگی حافظان امنیت، اقتدار و آرامش را پایه و اساس پرداختن به امور مربوط به تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان ذکر کرد.

زهرا آب‌سوران تصریح کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک سال ۱۴۰۱ در کانون آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف از ۱۶ مهر آغاز شده و تا ۲۲ مهر ادامه دارد.

اعضای کانون ارومیه با فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی دیدار کردند

اعضای کانون ارومیه با فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی دیدار کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =