دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با کودکان

دکتر اسدالهی مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با حضور در مجتمع کانون تبریز با کودکان شرکت کننده در آیین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با کودکان حاضر در برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک، در سخنانی با بیان خاطرات خود از حضور در کتابخانه‌های کانون در دوران کودکی، تاکید کرد: تاثیر فعالیت‌های کانون همواره در ذهن کودکان باقی می‌ماند را از این نظر ارزش کار مربیان در کانون از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است. 

وی با بیان اینکه هم کودکان در قبال بزرگسالان حقوقی دارند و هم بزرگسالان در مورد کودکان دارای حقوق بسیار هستند،  با احادیثی در این خصوص از پیامبر اکرم(ص)  اشاره کرد. 

در این برنامه علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گزارشی از برنامه‌ها و اهداف آیین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک ارائه کرد. 

اهدای جوایز، قصه‌گویی، مسابقه و قرائت بیانیه هفته ملی کودک از برنامه‌های این مراسم بود ضمن آنکه کارشناس سازمان محیط زیست استان نیز در خصوص ضرورت مراقبت از محیط زیست با شرکت کنندگان گفتگو کرد. 

برپائی ایستگاه‌های هنری و بازدید مهمانان برنامه از کارگاه‌های مجتمع کانون تبریز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

آیین‌های بزرگداشت هفته ملی کودک 22 مهرماه به کار خود پایان می‌دهد. 

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =