در آیین تجلیل خادمان اربعین؛ از فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان ایلام تقدیر شد.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام با اهدای لوح،ازمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به خاطر نقش آفرینی در اربعین۱۴۰۱تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان ایلام، این مراسم با حضور مقامات کشوری و لشکری و به منظور تجلیل از خادمان اربعین حسینی برگزار شد. نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام با اهدای لوح،از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به خاطر نقش آفرینی در اربعین۱۴۰۱تقدیر به عمل آوردند.

 این مراسم به مناسبت تجلیل از خادمان اربعین حسینی در استان ایلام برگزار شد که در آن از خدمات کانون و فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جریان خدمت رسانی به زائرین حسینی تقدیر به عمل آمد:

متن پیام تقدیر به شرح زیر است :

خادم الحسین سرکارخانم فاطمه رستگار            

مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان

با سلام واحترام 

آنانکه در عاشقانه های اربعین حسینی (ع) ، هر سپیده دمان بی هیچ چشم داشتی وتنها با شوق کسب رضای سرور وسالارشهیدان پای در میدان گذشت از بستر عافیت وقدم درسنگلاخ مسیر  ایثارمی گذارند، در پیشگاه خداوند سبحان شایسته بهترین ستایشند، بی گمان خدمت خالصانه به راهیان هفت شهر عشق در شاهراه منزل دوست ، کمتر از وصول به زرپوش ضریحش نیست.

حال که مشیت الهی برآن قرار گرفته تااین خلعت قدسی ، چنان تن پوشی فاخروودیعه ای الهی نصیب مردمان ولایتمدار استان ایلام شود ،بسیار خرسندیم که در این منزل از روشنای بی کران عاشقی نیز رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی )فراهم شده وچه زیبا فرموده اند " این اربعین ، معظم ترین وبا شکوه ترین اربعین تاریخ را رقم زده است ".

ما نیز تلاش های نستوه خادم بی ریای مکتب ساده وزلال حسین (ع)را در اربعین سال 1401 می ستاییم واین برگ سبز عاشورایی را به رسم یادبود تقدیم وجودتان می نماییم ، باشد که تداوم فیض عظیم خدمت ومعرفت به فلسفه ی عاشورا در رفتاروکردارتان جاودانه باد . ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =