خوش درخشی اعضای کانون استان قزوین در جشنواره ملی شعر «بر بال امنیت»

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در جشنواره ملی شعر «بربال امنیت» خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در جریان برگزاری جشنواره ملی شعر «بربال امنیت» دو عضو کانون استان قزوین به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافتند.

مهشاد محمدیاری و فاطمه محمدی اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین با مربی‌گری بتول پورشیخ هستند که به ترتیب رتبه سوم و عنوان شایسته تقدیر را در این جشنواره کسب کردند.

گفتنی‌ست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با مشارکت و همکاری اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این جشنواره­ را با موضوع «شعرهای آموزشی، تبلیغی و پیشگیرانه مناسب برای مخاطب کودک» برگزار کرد.

این جشنواره با انگیزه ارتقا دانش پیشگیرانه و مهارت‌های اجتماعی کودکان و دعوت غیرمستقیم از آنان برای مراقبت از تن، تبعیت از قوانین و ترویج فرهنگ قانون‌گرایی را دارد با هدف بهره‌مندی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و قریحه­ آفرینندگی و خلق آثار آموزشی و تبلیغی شعرای متعهد کشور، تولید اشعار ارزنده، خوش آهنگ، مفهومی، ماندگار آموزشی و تبلیغی و قابل بهره‌برداری در تولیدات هنری و چندرسانه‌ای وسوق دادن کودکان به فرهنگ نظم‌پذیری و رعایت قانون از طریق اشعار حرفه‌ای کودکانه با رویکرد پیشگیرانه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =