آغاز تکمیل ساختمان در حال احداث کانون خمام؛ ۱۳ آبان ۱۴۰۱

استاندار استان گیلان ۱۳ آبان سال ۱۴۰۱ را نقطه‌آغاز روند تکمیل ساختمان در حال احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام اعلام‌کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام که در سال ۱۳۸۹ و با هدف افزایش گستره فعالیت‌های این نهاد و  ارایه خدمات فرهنگی‌، هنری، ادبی و پژوهشی به کودکان و نوجوانان آغازشد، پس از ۱۲ سال با فراز و نشیب‌هایی همراه‌بوده است.

آغاز تکمیل ساختمان در حال احداث کانون خمام؛ ۱۳ آبان ۱۴۰۱

نیاز روزافزون نسل کودک و نوجوان به فضاهای فرهنگی‌آموزشی و تغییر وضعیت «خمام» از بخش به شهرستانی که در مسیر مرکز استان و شهرستان ساحلی بندرانزلی قرارگرفته،بیانگر اهمیت راه‌اندازی این مجموعه فرهنگی‌هنری است که پیشرفتی حدود ۹۰ درصدی داشته و با نگاهی ویژه به نیازهای آینده‌سازان ایران اسلامی طراحی شده است.

بازدید میدانی استاندار استان گیلان، نمایندگان خمام در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان که با همراهی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت‌گرفت نیز تاکیدی بر اهمیت این موضوع و گامی در مسیر تکمیل و راه‌اندازی این مرکز فرهنگی هنری بود.

آغاز تکمیل ساختمان در حال احداث کانون خمام؛ ۱۳ آبان ۱۴۰۱

اسدالله عباسی طی بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان در روز شنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۱ از سیاست‌های نظام و دولت در بررسی میدانی مشکلات و صدوردستورهای لازم جهت رفع موانع در همان مکان و زمان صحبت‌کرد و ازآغاز عملیات تکمیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام از ۱۳ آبان سال جاری خبرداد.

نماینده عالی دولت در استان هم‌چنین با تاکید بر ضرورت تخصیص اعتبارات لازم و استقرار مدیران دستگاه‌ها  تا آماده‌سازی طرح‌های نیمه‌کاره تصریح‌کرد: دست‌یابی به این مهم«نیازمند عزم جهادی» است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز از مراحل پیشرفت این مرکز فرهنگی هنری صحبت‌کرد و افزود: تسریع در امر راه‌اندازی این کانون بسترهای لازم را برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان فراهم‌می‌کند.

سیدجلیل میرعظیمی درعین‌حال، از ضرورت‌ آغاز مجدد این پروژه عمرانی و افزایش احتمالی هزینه‌ها در صورت تاخیر در تکمیل طرح سخن‌گفت و اظهارداشت: کانون به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار، از آغاز عملیاتی‌شدن و اتمام این پروژه از سوی مسکن و شهر سازی استان گیلان استقبال‌می‌کند.

آغاز تکمیل ساختمان در حال احداث کانون خمام؛ ۱۳ آبان ۱۴۰۱

آغاز تکمیل ساختمان در حال احداث کانون خمام؛ ۱۳ آبان ۱۴۰۱

شایان‌ذکر است، طی دیدار سرپرست، کارکنان ستادی و اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با استاندار گیلان که به‌مناسبت روزجهانی و هفته ملی کودک سال ۱۴۰۱ صورت‌گرفت،  تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام این مجموعه در سطح استان، به‌ویژه مرکز فرهنگی هنری خمام مورد توجه قرارداشت.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =