طی حکمی از سوی فاطمه رستگار، مدیرکل کانون استان ایلام؛

«ملوک هاشمی» به عنوان معاون فرهنگی این اداره کل منصوب شد

در آیینی فاطمه رستگار،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام طی حکمی ملوک هاشمی از کارکنان با سابقه ی این اداره کل را به عنوان معاون فرهنگی منصوب و معرفی کرد.

طی حکمی از سوی فاطمه رستگار، مدیرکل کانون استان ایلام؛

«ملوک هاشمی» به عنوان معاون فرهنگی این اداره کل منصوب شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان ایلام، در آیینی فاطمه رستگار،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام طی حکمی ملوک هاشمی از کارکنان با سابقه ی این اداره کل را به عنوان معاون فرهنگی منصوب و معرفی کرد.

مدیرکل کانون استان ایلام در این مراسم ضمن تاکید بر انجام کارهای گروهی در مجموعه ی کانون گفت: همدلی و همکاری و تعامل میان واحدهای اداری رمز موفقیت ماست و کانون به عنوان یک خانواده، با همدلی و هم افزایی توانسته موفقیت های بسیاری کسب کند.

رستگار با تاکید و توصیه بر رعایت سلسله مراتب اداری و رفتار سازمانی ادامه داد: رعایت امور اداری و هماهنگی میان بخش ها به عنوان یک هنجار اداری بر همه لازم است و از همکاران محترم ستادی انتظار می رود تا الگوی نظم و انضباط کاری و اداری برای سایر همکاران در مراکز باشند.

در ادامه ملوک هاشمی معاون جدید فرهنگی، ضمن سپاس از حسن اعتماد مدیرکل در انتخاب نیروهای درون سازمانی و مجموعه ی کانون مرکز و اداره کل گفت: اعتماد به همکاران در مسئولیت ها یک فرصت برای خدمت است و مجموعه ی معاونت فرهنگی در کنار سایر واحدهای اداری و مراکز تمام تلاش خود را در راستای بالندگی و اعتلای نام کانون به کار خواهد گرفت.

در مراسم تعدادی از همکاران ستادی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در ادامه مدیرکل کانون استان حکم معاونت فرهنگی را به ملوک هاشمی تحویل داد. در این حکم آمده:نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در مجموعه ی کانون ، به موجب این ابلاغ به عنوان «معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام» منصوب می شوید. امیداست در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج)و با همکاری و همراهی کارشناسان این معاونت، مربیان مراکز و هم افزایی،تعامل و همکاری سایر واحدهای اداری و مالی در ارتقاء شاخص های فرهنگی، هنری، ادبی، آموزشی و پژوهشی این اداره کل موفق باشید.

رستگار در این حکم، بر برنامه‌ریزی برنامه‌های خلاق و هدفمند، مستندسازی و تکمیل برنامه‌های موجود و ارایه برنامه‌های جدید بر اساس اسناد بالادستی و ساماندهی سرمایه‌های انسانی برای ایجاد نشاط کاری مربیان وکارشناسان و دیگر کارکنان و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های مراکز در سراسر استان تاکید کرده است.

بر پایه ی این خبر،«ملوک هاشمی»از سال 1374تاکنون در سمت های مربی فرهنگی، مربی مسئول امورفرهنگی، مسئول

امورفرهنگی، کارشناس فرهنگی و کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری استان مشغول به کار بوده است.

وی کارشناس ارشد روان شناسی عمومی، فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران و مدرس انجمن و هنرجوی مرحله فوق ممتاز، دبیر جشنواره های قصه گویی، هفته ملی کودک، نمایش عروسکی و...کارگردان و داور جشنواره های فرهنگی و ادبی و هنری ، موفقیت های استانی، منطقه ای و کشوری در جشنواره های مختلف،عضویت در بخش های مختلف اداری و کارگروه های تخصصی کشوری،تدریس در حوزه های قصه گویی و روان شناسی و مهارت های حال خوش زندگی ، عضویت در شورای تدوین شیوه نامه های استانی تالیف و انتشار کتاب با محوریت قصه گویی و انتشار مقالات تخصصی در حوزه های مختلف، از تلاش های فرهنگی، ادبی و هنری اوست.

پیش از این انتصاب، محمدرضا رستم پور معاونت فرهنگی کانون استان ایلام بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =