کد خبر: 319799
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
برنامه‌های کانون پرورش فکری مازندران در ۱۳ آبان تشریح شد

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان مراکز فرهنگی و هنری استان مازندران را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس با اشاره به اهمیت یوم الله ۱۳ آبان و لزوم تبیین آن برای نسل کودک ونوجوان، از برنامه‌های‌ امسال که با شعار: «۱۳ آبان، حماسه ایستادگی‌، مقاومت و استکبارستیزی» در سراسر مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران برگزار خواهد شد، خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، برنامه‌های یوم الله 13 آبان مراکز فرهنگی و هنری استان مازندران را تشریح کرد.تشریح شد

وی با اشاره به اینکه معرفی وقایع و ایام یکی از فعالیت‌های محوری کانون در ارتباط با اعضاست افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع ۱۳ آبان، ویژه اعضای نونهال و نونگاه ونوجوان مراکزاستان و معرفی کتاب به اعضا - برگزاری جشن بزرگداشت روز دانش آموز در سراسر مراکز فرهنگی هنری و  معرفی وقایع در قالب برگزاری مسابقه از جمله برنامه‌های کانون مازندران است.

مدیرکل این کانون به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ۱۳ آبان اشاره نمود و بیان داشت:  معرفی شخصیت شهدای دانش آموز با رویکرد تحقیق در مورد شهدای دانش آموز و استخراج خصوصیات بارز این عزیزان و معرفی آنها به مخاطبان در قالب طرح دیواری،قصه گویی و.. یکی دیگر از برنامه‌های شاخص کانون پرورش فکری است که با رویکرد پژوهشی و تبینی انجام خواهد شد.

تجلیل از اعضای نوجوان برگزیده مراکز در مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان - برگزاری برنامه پژوهشی «من  یک مساله دارم» و برگزاری جلسات نقد و بررسی مسائل دانش آموزان در مراکز فرهنگی از دیگر برنامه‌های محوری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران می باشد.

                                                                                                                                                                                                                                   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =