کد خبر: 319933
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
بازدید 424
 حضورمربیان کانون در روستای حسین آباد و سراجه

مربیان مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، درهفته نوجوان ، با برگزاری کارگاه‌های فرهنگی و هنری در روستای حسین آباد میش مست ازتوابع بخش مرکزی و روستای سراجه زادگاه شهید محمد حسین فهمیده به میزبان ۱۸۰ نفر از بچه‌ها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان، روزمبارزه با استکبار جهانی وروز دانش آموز مربیان مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در روز یکشنبه ۱۵آبان ماه راهی مدرسه حضرت رقیه(س) واقع درروستای حسین آباد میش مست ازتوابع قنوات شدتا برای ۱۸۰ نفر از دانش آموزان با اجرای برنامه‌های متنوع، ساعاتی پر از نشاط و شادی را برای کودکان این روستا بسازند.

این ویژه برنامه با هدف تقویت فعالیت های گروهی، معرفی ایام و وقایع، گرامیداشت روز دانش آموز، ترویج فرهنگ مطالعه وقصه گویی، بهره مندی دانش آموزان مناطق کمترتوسعه یافته و همچنین پوشش اهداف تربیتی اجرا شد.

کودکان در این برنامه فرهنگی چند ساعته قصه‌های محلی و بومی ، معرفی ایام و وقایع ،معرفی شخصیت حسین فهمیده و اجرای سرود شنیدند و درنهایت در مسابقه نیز شرکت کردند. 

شایان ذکر است ، در ادامه این سفر یک روزه مربیان عازم روستای سراجه زادگاه شهید محمد حسین فهمیده شدند تا با اجرای برنامه‌های متنوع، ساعاتی پر از نشاط و شادی را برای کودکان این روستا نیز تقسیم کنند.

 حضورمربیان کانون در روستای حسین آباد

 حضورمربیان کانون در روستای حسین آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =