معرفی داوران مرحله منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون

داوران مرحله منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مرحله‌ منطقه‌ای این دوره از جشنواره قصه‌گویی، شیوه‌های‌ قصه‌گویی شاملِ بخش «ملی»، بخش «آیینی‌سنتی» و «زبان اشاره» به صورت جداگانه داوری می‌شود.

داوران بخش «ملی» این رویداد در منطقه یک قصه‌گویی به میزبانی کانون استان آذربایجان شرقی را عادل بزدوده کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و عروسک‌ساز، مهتاب شهیدی مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی و کبری بابایی نویسنده کودک و نوجوان و مدرس قصه‌گویی تشکیل می‌دهند.

همچنین داوران منطقه دو قصه‌گویی به میزبانی کانون استان اصفهان، شامل مهدی آرایی مولف، مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی، فروهر معدنی مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی و محسن عظیمی‌پویا نویسنده و کارگردان تئاتر و عروسک‌ساز است.

داوران منطقه سه جشنواره قصه‌گویی به میزبانی کانون استان خوزستان را محمدعلی یزدان‌شناس نویسنده و کارگردان تئاتر و داور جشنواره‌های تئاتر و قصه‌گویی، نرگس جعفری نویسنده و داور جشنواره‌های قصه‌گویی و طاهره گرمسیری مدرس و داور قصه‌گویی تشکیل می‌دهند.

بر همین اساس حسین‌ قربانزاده‌خیاوی نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، علی خانجانی نویسنده و پژوهشگر و احمد شهدادی نمایش‌نامه‌نویس و طراح تئاتر اسباب‌بازی، داوری قصه‌گویی منطقه چهار به میزبانی کانون استان خراسان رضوی را بر عهده دارند.

داوران منطقه پنج قصه‌گویی به میزبانی کانون استان تهران شامل سودابه امینی شاعر و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی، پروانه کیانیان مدرس و داور جشنواره قصه‌گویی و فریبا حبیبی مدرس و داور جشنواره قصه‌گویی است.

همچنین داوری بخش «آیینی‌سنتی» جشنواره قصه‌گویی را در منطقه یک و پنج فهیمه باروتچی بازیگر و کارگردان تئاتر، منطقه دو آتسا شاملو نویسنده و کارگردان تئاتر، منطقه سه شعله ایل‌بیگی قصه‌گو، مدرس قصه‌گویی و نقال، منطقه چهار علی‌مراد خرمی نویسنده، پژوهشگر و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی بر عهده دارند.

داوری بخش قصه‌گویی با «زبان اشاره» در منطقه دو و پنج جشنواره منطقه‌ای را وحیده نظری مدرس زبان اشاره مدارس استثنایی و آموزگار کودکان کم‌توان ذهنی بر عهده دارد و منطقه سه را کیخسرو رنگرز مدرس زبان اشاره انجمن ناشنوایان و آموزش و پرورش و منطقه چهار را سمیه بستان‌پیرا مدرس مدارس استثنایی داوری می‌کنند.

همچنین جمال پریور، پروین بصیرپور و شعله پرند هر سه داور و مدرس قصه‌گویی، اسماعیل عسگری نویسنده، پژوهشگر و نقال و نرگس لواسانی نویسنده و پژوهشگر به ترتیب ناظران منطقه یک تا پنج مرحله منطقه‌ای قصه‌گویی هستند.

جشنواره‌های منطقه‌ای قصه‌گویی از ۲۲ آبان آغاز شده است و تا روز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ادامه دارد.

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =