یزد؛ میزبان بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

میزبانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از شش دوره برگزاری در پایتخت از تهران خارج و به استان یزد واگذار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون،‌ بهمن سال ۱۳۹۳ هفدهمین دوره جشنواره به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و پس از آن تهران میزبان تمامی دوره‌های ۱۸ تا ۲۳ این رویداد بین‌المللی بود. این در حالی است که سال ۱۳۹۹ به‌دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا، این رویداد با وقفه روبرو شد.

بر اساس این گزارش در حال حاضر بخش منطقه‌ای این جشنواره‌ از روز ۲۲ آبان آغاز شده و تا  روز ۳ آذر ۱۴۰۱ ادامه دارد تا برگزیدگان رقابت‌های این پنج منطقه و چند قصه‌گوی بین‌المللی در شهر یزد و در مرحله پایانی این رویداد با یکدیگر به رقابت بپردازند.

یزد یک‌بار دیگر در سال ۱۳۸۰ میزبان پنجمین دوره این رویداد بود.

به گفته محمود مروج رییس بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، این جشنواره یکی از دست‌آوردهای مهم با پیشینه‌ای ارزشمند است که توانسته بیست‌وسه دوره خود را پربار پشت سر بگذارد.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری‌ محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =