کد خبر: 321027
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
بازدید 131
نشست ترویجی جستارنویسی

فاطمه نصیری مربی ادبی و اکرم الف‌خانی کارشناس ادبی کانون استان قم مهمان نشست تخصصی جستارنویسی شدند.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، فاطمه نصیری مربی ادبی و اکرم الف‌خانی کارشناس ادبی کانون استان در نشست علمی و ترویجی جستارنویسی که هم‌زمان با چهاردهمین ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون،  که ویژه مسؤولان، مربیان مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور، معلمان آموزش و پرورش  و علاقه‌مندان حوزه پژوهش، روز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ به میزبانی کانون استان مازندران برگزار شد به ارائه آثار خود در بخش جستار پرداختند.  

 میثم متاجی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون مازندران به ارائه نکاتی تخصصی در خصوص جستارنویسی و اهمیت آن در ادبیات و حوزه پژوهش پرداخت. او همچنین به اهمیت جستارنویسی در کانون پرورش فکری و حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و اظهار داشت: یک از راه‌های مهم برای پرورش تفکر انتقادی جستارنویسی است؛ زیرا مراحلی که در مسیر دست‌یابی به تفکر انتقادی مورد نظر است در فرایند نوشتن جستار نیز به چشم می‌خورد.

نشست ترویجی جستارنویسی

در این نشست، لیلا سپهری از  استان خوزستان، فاطمه نصیری و  اکرم الف‌خانی از استان قم به ارایه و خوانش آثار خود پرداختند که  توسط متاجی کارشناس نشست مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =