بیست و هشتمین نشست انجمن هنرهای نمایشی با موضوع " رادیو تاتر "

بیست و هشتمین نشست انجمن هنرهای نمایشی با موضوع " رادیو تئاتر " با حضور فرهنگ شعبانی مدرس نشست ، امروز پنج شنبه ۲۴ آذر ماه 1401 در مرکز آموزش کانون اصفهان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، بیست و هشتمین نشست انجمن هنرهای نمایشی با موضوع " رادیو تئاتر " با حضور فرهنگ شعبانی مدرس نشست ، امروز پنج شنبه ۲۴ آذر ماه 1401 در مرکز آموزش کانون اصفهان برگزار شد .

این نشست آموزشی با حضور ۳۵ نفر از اعضا نوجوان مراکز و مربیان فرهنگی ، هنری و ادبی برگزارگردید . فرهنگ شعبانی در این نشست اصول اولیه تولید رادیو تئاتر را برای اعضا و مربیان تشریح و تبیین نمود . «رادیو تئاتر» همان اجرای نمایش زنده روی صحنه و در مقابل دید تماشگر است ؛ تماشاگر ، هنرمندان نمایش را روی صحنه پشت میکروفون می‌بیند ،  به عبارت دیگر رادیو تئاتر نه نمایش رادیویی صرف است و نه نمایش صحنه‌ای صرف ؛ بلکه تلفیقی از این دو است ؛ بنابراین می‌توان گفت که هر دوی آنهاست و هیچکدام آنها هم نیست . 

گفتنی است این نشست مثل نشست های دیگر انجمن هنرهای نمایشی به همت واحد کارشناسی هنری و کارشناسی آموزش و پژوهش کانون استان اصفهان بوده است .

بیست و هشتمین نشست انجمن هنرهای نمایشی با موضوع " رادیو تاتر "



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =