کد خبر: 321156
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
بازدید 149
همایش علمی پژوهشی "کاوش"

همایش علمی پژوهشی کاوش ویژه اعضا و مربیان پژوهشگر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، همایش علمی پژوهشی "کاوش" ویژه اعضا و مربیان پژوهشگر به مناسبت هفته پژوهش در تاریخ ۲۴ آذر در مجتمع پردیسان کانون قم برگزار شد. 

همایش کاوش با خوش آمدگویی محمد غفاری مدیرکل کانون استان آغاز شد. از برنامه های ویژه این همایش، کنفرانس علمی اعضای پژوهشگر استان بود. اعضای پژوهشگر مراکز 2 ، 6 و 10 استان به معرفی و ارائه اثر پژوهشی خود برای شرکت کنندگان پرداختند. قصه گویی علمی توسط  فهیمه مرزبان مربی فرهنگی کانون و برگزاری مسابقه علمی توسط ایمانه خلیلی مربی فرهنگی نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود. 

در این رویداد برگزیدگان استانی و کشوری هفته پژوهش با حضور سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، عبدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم، محمدغفاری مدیرکل کانون استان قم و شهرزاد حدادپور کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان تقدیر شدند. و در پایان همایش  کارگاه های علمی زیست شناسی و نجوم ویژه اعضا برگزار شد.  

از دیگر بخش های جنبی این برنامه نمایشگاه آثار علمی پژوهشی اعضا بود که هر عضو اثر علمی پژوهشی خود را برای بازدیدکنندگان معرفی کرده و روند انجام پژوهش را توضیح می داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =