تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا ( س ) و میثاق با ولایت

نشست بصیرتی تبیین شخصیت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و میثاق با ولایت با حضور همکاران اداره کل کانون استان و مربیان مراکز شهر اصفهان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، نشست بصیرتی تبیین ابعاد شخصیت حضرت زهرا ( س ) و میثاق با ولایت با حضور خانم جعفری سرپرست اداره کل کانون استان ، همکاران اداره کل و مربیان مراکز شهر اصفهان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، گرامی داشت حماسه ۹ دی ، بزرگداشت مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، مدافعین حرم ، امنیت و سلامت ، در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار گردید . 

حجت السلام والمسلمین سرافراز در این نشست صمیمانه و بصیرتی ضمن بر شمردن ابعاد شخصیت حضرت زهرا ( س ) و تبیین انس با اهل بیت ( ع ) بر لزوم باور قلبی و اعتقاد راسخ و راستین به سیره و روش زندگانی پیامبر اعظم و اهل بیت عصمت و طهارت تاکید فراوان داشت . ایشان در بخش دیگری از سخنان خود الگو پذیری از شخصیت معصومین را چراغ راه زندگانی دانست که می تواند انسانها را به سرمنزل مقصود برساند که یکی از این شخصیت های مهم و تاثیر گذار اخلاقی ، سیاسی و اجتماعی در زندگانی انسانها وجود مبارک و نازنین حضرت زهرا سلام الله علیها است .

حجت الاسلام سرافراز بیان داشت : باور پذیری به خدا در همه اعمال ، باور به معاد ، وفای به عهد ، اخلاص ، انفاق ، کمک به مسکین ، یتیم و اسیر ، اخلاق نیک ، ولایت پذیری و بصیرت از خصوصیات بارز اخلاقی بانوی آب و آینه است که هرکدام از این مفاهیم ژرف می تواند محتوای زندگی عبادی ، سیاسی و اجتماعی ما باشد .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد : وظیفه شناسی ، بی تفاوت نبودن به امور ، نیاز سنجی و با رضای خدا کار کردن از دیگر ابعاد مهم شخصیت بانوی بزرگ اسلام است که اگر این مصادیق در برنامه ریزی های کارشناسی ، مدیریتی ، فرهنگی و هنری اعمال شود ، می شود از وضعیت موجود با شاخص هایی که گفتیم به وضعیت مطلوب رسید .

گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، تجلیل از مقام شامخ شهدا ، نکو داشت ایثارگران ، جانبازان و مدافعان امنیت کشور ، مداحی و روضه ی حضرت زهرا ( س ) و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های این نشست بصیرتی بود .

تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا ( س ) و میثاق با ولایت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =