اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی هنری استان

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع به مناسبت چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی در طول دهه فجر در مراکز شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ مدیرکل کانون خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان برنامه‌های بسیار متنوعی را برای دهه فجر برنامه‌ریزی کرده و رویکرد بسیار متفاوتی باتوجه‌به شرایط موجود دارد و کودکان و نوجوانان دارای اندیشه و خلاقیت هستند صحنه‌گردانان برنامه‌های دهه فجر خواهند بود.

وی افزود: ویژه‌برنامه پیک امید با استفاده از ظرفیت تماشاخانه سیار استان در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، کاشمر، گناباد، بجستان و شهرستان مشهد با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان و استفاده حداکثری از توانمندی کودک و نوجوان خلاق در اجرای برنامه؛ برگزار خواهد شد.

زره‌ساز با بیان اینکه علاوه بر مرکز استان در تمام شهرستان‌های استان نیز کمیته‌های کودک و نوجوان با حضور دستگاه‌ها تشکیل می‌شود از برگزاری جشن‌های ویژه با محوریت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمامی شهرستان‌ها با مشارکت آموزش‌وپرورش خبر داد.

رئیس ستاد کمیته کودک و نوجوان استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: به همین منظور چهارمین جشنواره بزرک به رنگ انقلاب با محورهای پرچمی به رنگ عشق، توصیه‌های راهبردی در بیانیه گام دوم، ایران فردای من، شهید و شهادت و دهه مبارک فجر در قالب‌های کاردستی، نقاشی و نوشتن خلاق برگزار می‌شود. تمامی آثار در مسیر راهپیمایی و در غرفه‌های کانون پرورش فکری از بچه‌ها دریافت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست ادبی آفتاب و رونمایی از دو کتاب «بوی گل سوسن» و «دست‌های رنگی» در دهه فجر و با مشارکت به نشر انجام می‌شود.

ایشان همچنین از برگزاری مهرو اره استانی قصه‌گویی من کشورم را دوست دارم با محوریت شهرستان گناباد، مشارکت در اجتماع بزرگ دهه نودی‌ها در آغاز دهه فجر، برگزاری فعالیت کانون مدرسه به طور ویژه در دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی هنری استان، اختتامیه مهرو اره ادبی بر بال پرواز، برگزاری دو نمایشگاه هنری از آثار اعضای کانون در موزه بزرگ خراسان، برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری در خیابان انقلاب با همکاری آموزش و پرویش استان، اجرای متمرکز ویژه‌برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با استفاده از ظرفیت تماشاخانه سیار، ویژه‌برنامه پیک امید با حضور کتابخانه‌های سیار در مناطق کم‌برخوردار، مسابقه کتاب‌خوانی و برپایی نمایشگاه تکه کاغذهای رنگی در نیشابور خبر داد.

اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی هنری استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =