حضور کانون در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی حضور یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه شامل دو رویداد «چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای» و «سیزدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال» بود که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با ایام‌ا... دهه فجر به صورت یکپارچه و با عنوان «نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی» CTEX برگزار شد.

بر همین اساس، با توجه به ظرفیت‌ها و نقش‌آفرینی کانون در توسعه و تقویت ارائه خدمات و تولید محتوا در فضای مجازی، اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری در این نمایشگاه برخی از بازی‌های رایانه‌ای کانون را به نمایش گذاشت.

حضور کانون در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی

این نمایشگاه با هدف ارتقای کمی و کیفی محتوای فرهنگ و هنر در فضای مجازی، تقویت و تکمیل زنجیره محتوا و خدمات شبکه ملی اطلاعات، ایجاد هم‌افزایی و برقراری ارتباط مؤثر بین کسب و کارهای فعال در حوزه فضای مجازی، معرفی آخرین دستاوردهای فناوری‌های محتوای فضای مجازی و شبکه‌سازی فعالان فرهنگی و کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی برگزار شد.

نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 16 تا 19 بهمن 1401 در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =