کانون و مدرسه نقش مهمی در شکوفایی تربیتی و آموزشی دانش آموزان دارند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در بازید از کانون پرورش فکری شهرستان نوشهر گفت: کانون و مدرسه نقش مهمی در شکوفایی تربیتی و آموزشی دانش آموزان دارند. .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با حضور در مرکز کانون پرورش فکری شهرستان نوشهر از فعالیت های این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با سارا نوشیر، مسؤول کانون نوشهر از روند اجرای برنامه ها و فعالیت های این مرکز برای کودکان و نوجوانان اطلاع یافت.

احمدی لاشکی، ضمن تمجید از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در حوزه کودک ونوجوان از فعالیت های ویژه کانون نوشهر در مشارکت و توسعه برنامه‌های کلان فرهنگی در سطح این شهرستان تاکید کرد و خواستار همکاری دیگر دستگاه‌های  این شهرستان با کانون پرورش فکری شد.

وی همچنین، در تماس تلفنی با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نوشهر، خواستار ارتباط موثر و مستمر مدارس با مرکز کانون نوشهر و شرکت فعالانه دانش آموزان در برنامه های کانون شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پایان این بازدید، بر پیگیری برای تجهیز مناسب کانون پرورش فکری شهرستان نوشهر در زمینه های نجوم، سیستم های صوتی و تصویری سالن، توسعه عمرانی، و...تاکید کرد.

کانون و مدرسه نقش مهمی در شکوفایی تربیتی و آموزشی دانش آموزان دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =