افزایش همکاری روابط‌عمومی‌های کانون و آموزش‌وپرورش خراسان رضوی

جلسه هم اندیشی مشترک کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان در نیشابور برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی آموزش‌وپرورش و اداره کل کانون استان با حضور حسین محمدزاده رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی و مجید خطبائی کارشناس روابط‌عمومی کانون استان در شهرستان نیشابور برگزارشد.

این نشست در راستای همکاری روابط‌عمومی‌های آموزش و پرورش استان با کانون پرورش فکری  با هدف معرفی فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در جهت هدایت دانش‌آموزان به مراکز کانون در سطح استان با حضور کارشناسان روابط‌عمومی‌های کانون و آموزش‌وپرورش استان  برگزار شد.

افزایش همکاری روابط‌عمومی‌های کانون و آموزش‌وپرورش خراسان رضوی

مجید خطبائی کارشناس روابط‌عمومی استان با اشاره به فعالیت‌های کانون گفت: کانون پرورش فکری یکی از قدیمی‌ترین نهادهای فرهنگی حوزه کودک و نوجوان است که ۶۶ فعالیت فرهنگی، ادبی و هنری با محور کتاب را در مراکز اجرا می‌کند. این ظرفیت می‌تواند با همکاری و همراهی اداره آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهاد متولی آموزش کودک و نوجوان به رشد و تعالی نسل آینده منجر شود.

 خطبائی در ادامه با معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری همچون طرح کانون مدرسه، بخش مکاتبه‌ای، تماشاخانه سیار و ... خواستار معرفی این‌گونه فعالیت‌ها توسط روابط‌عمومی‌های ادارات آموزش‌وپرورش در جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون شد.

وی با اشاره به نقش مؤثر روابط‌عمومی در انعکاس فعالیت‌های مرتبط با نسل امروز گفت: در عصر اقتدار رسانه قرار داریم و رشد همه‌جانبه کودک با ابزار رسانه بر کسی پوشیده نیست و این مهم که بتوانیم در بستر رسانه مخاطب را جذب و از آن محافظت کنیم برعهده ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =