کد خبر: 324047
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
مجموعه کتاب‌های طنز «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» بازنشر شد

مجموعه پنج‌ جلدی و طنز «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» به نویسندگی شهرام شفیعی و تصویرگری ندا عظیمی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، راوی کتاب «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» پسری نوجوان است که ماجراهای خود و خانواده‌اش در یک کاخ را تعریف می‌کند. آن‌ها بازماندگان یک سلسله هستند و به عنوان مراقب و راهنما در کاخ باقی‌ مانده‌اند.

در پشت جلد مجموعه کتاب «جزیره بی‌تربیت‌ها» آمده است: «ما خانواده سلطنتی بی‌تربیت‌ها هستیم. البته سال‌هاست که کاخ به موزه تبدیل شده. مردم برای تماشا این‌جا می‌آیند و برای همین ما توی کاخ کار می‌کنیم. پادشاه، سرایدار کاخ است و ملکه، آَشپزخانه را می‌چرخاند. من و خواهرم هم برای بازدیدکننده‌های خسته چارپایه می‌گذاریم و انعام می‌گیریم.»

بر اساس این خبر، کتاب «جزیره بی‌تربیت‌ها» ۱ و ۲ با شمارگان ۳۷هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ هشتم، جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» ۳ با شمارگان ۳۲هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ هفتم، جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها ۴ با شمارگان ۲۷هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ ششم و جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها ۵ با شمارگان ۲۵هزار نسخه به چاپ پنجم رسیده است.

اولین کتاب این مجموعه سال ۱۳۹۰ و پنجمین شماره آن سال ۱۳۹۵ از سوی کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان برای مخاطبان بالای ۹ سال (نونهال) با قطع رقعی منتشر سد.

مجموعه طنز «جزیره‌ی بی‌تربیت‌ها» از محبوب‌ترین و پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری به‌شمار می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را به ترتیب با قیمت‌های ۴۵هزار تومان، ۴۸هزار تومان، ۴۲هزار تومان، ۴۵هزار تومان و ۵۰هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و همچنین پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =