کتاب «دوست بهتره یا کلوچه؟» سمیرا قیومی منتشر شد

کتاب «دوست بهتره یا کلوچه؟» برگزیده‌ی جایزه پنجاه‌ویکمین دوره قلم طلایی بلگراد، از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سمیرا قیومی نویسندگی و محمدحسین ماتک تصویرگری کتاب «دوست بهتره یا کلوچه؟» را بر عهده داشتند.

این کتاب درباره پسربچه‌ای به نام دودیدا است که با پدر و مادرش در کوهستان زندگی می‌کند و برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) مناسب است.

در خلاصه پشت جلد کتاب «دوست بهتره یا کلوچه؟» آمده است: «دودیدا توی خانه تنها بود و فکر می‌کرد چه می‌شد اگر همسایه‌ای داشتند، همسایه‌شان بچه‌ای هم‌سن او داشت و با هم بازی می‌کردند. دیگر هیچ‌وقت حوصله‌اش سر نمی‌رفت. حتی شب‌ها که می‌پرید روی ماه و تاب می‌خورد، به یک بچه‌ی همسایه فکر می‌کرد؛ به یک دوست.»

بر اساس این خبر، محمدحسین ماتک تصویرگر این کتاب، جایزه پنجاه‌ویکمین دوره قلم طلایی بلگراد را کسب کرده است.

کتاب «دوست بهتره یا کلوچه؟» در ۳۲ صفحه و به قیمت ۳۲هزار تومان با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

کتاب «دوست بهتره یا کلوچه؟» سمیرا قیومی منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =