پیام تبریک مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

فاطمه رستگار ، با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ، فاطمه رستگار با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛
*بسم الله الرحمن الرحیم*

۱۲ فروردین ماه یاد آور تأسیس افتخار، عزت ،اقتدار و گفتن یک آری بزرگ به جمهوری اسلامی با تدبیر رهبری فرزانه در تقویم کشور ما و بهار شکفتن انقلاب اسلامی به واسطه مردم سالاری دینی است.

در این روز پس از سالها مبارزهٔ حق علیه باطل ،مردم بصیر ایران توانستند با برگزاری یک رفراندوم و دادن رای قاطع ۹۸/۲درصدی به جمهوری اسلامی بر سرنوشت خود حاکم شوند.

روزی که استقلال و آزادی در کشوری مردم محور و اعتقادی با جمهوریت و اسلامیت پیوند زده شد تا در سایه سار ایرانی مستقل و حکومتی اسلامی، نام «جمهوری اسلامی ایران» تا ابد بر پیشانی تاریخ بدرخشد و روز ۱۲ فروردین ماه ،روز نتایج همه پرسی نظام مقدس ،بعنوان روز جمهوری اسلامی ایران در صفحه تاریخ ثبت شود.

امروز مسئولیت همه ما برای حفظ، نام مقدس جمهوری اسلامی ایران که میراث ارزشمند شهدای گلگون کفنی است که با دادن جان خود از این هدیه گرانبها پاسداری کرده اند، سنگین است.

بنده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان ،این رویداد تاریخی و سرنوشت ساز را به ملت شریف ایران بویژه مردم ولایت مدار استان ایلام تبریک و تهنیت عرض  می نمایم.

*فاطمه رستگار*
*مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام*

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =