تبیین و اقناع از رویکردهای اصلی حراست کانون است

مدیر دفتر مرکزی حراست، تبیین و اقناع مبتنی بر اصول و منطق را از رویکردهای اصلاحی و صیانتی حراست کانون دانست و گفت؛ مربیان کانون، سفیران فرهنگی خط مقدم در تربیت نسل پایه‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد در سفر یک روزه به اصفهان و بازدید از چند مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در نشستی با همکاران واحدهای ستادی در نخستین روزهای کاری سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: اکنون در مقابل جنگ اَبَر رسانه‌ای معاندان و بدخواهان نظام، مکلّفیم که با نگاه تبیینی و هویت بخشی، دستاوردها و پیشرفت های کشور را با ادبیات خود و شیوه‌های خلاق به ویژه برای نسل پایه (کودک و نوجوان) معرفی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کانون و به‌ویژه سرمایه‌های انسانی را یک ظرفیت استثنایی دانست و گفت؛ اطمینان داریم این ظرفیت بزرگ، با برنامه‌ریزی‌های مدون و علمی، کارهای بزرگ و اتفاق‌های مهم و مبارکی را رقم خواهد زد به همین دلیل حفظ این سرمایه و صیانت از آن از اولویت های اصلی حراست کانون خواهد بود.

تبیین و اقناع از رویکردهای اصلی حراست کانون است

عباسی‌نژاد؛ نقش مشاوره‌ای با نگاه حمایتی و صیانتی برای کاهش دغدغه‌ها و اعتمادسازی را از عناصر اصلی عملکردی حراست دانست و بیان کرد: اخلاق کریمانه، خاضعانه و خدمت بی‌منت‌، حفظ و تقویت انگیزه همکاران، تکریم و حفظ منزلت عزیزان و پیگیری حقوق متقابل همکاران و سازمان را از دیگر وظایف حراست عنوان کرد.

مدیر دفتر مرکزی حراست، اصفهان را شهر مشاهیر و مفاخر پر آوازه و مردان بلند همت معرفی و اظهار داشت؛ علاوه بر عرصه فرهنگی، هنری، علمی، ادبی و فقهی؛ اصفهان شهر شهیدان نامداری است که نقش آن‌ها در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است و با این توصیف، امروز وظیفه شما سنگین‌تر است و می‌طلبد که با همت جهادی و خلاقانه در عرصه فرهنگی خود همچون همان ستاره‌ها بدرخشند.

مدیر دفتر مرکزی حراست در این نشست که روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد به سوال‌های مختلف همکاران نیز پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =