حضور چهار دستگاه تماشاخانه سیار کانون در حمایت از کودکان فلسطینی

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و با استقرار چهار دستگاه از تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان به اجرا درآمد و ۳هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به آن‌ها اهدا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، چهار دستگاه از تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان در چهار نقطه از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مستقر شد و برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوان به اجرا درآمد.

ایستگاه اول؛ میدان فلسطین

مربیان توانمند استان تهران بر صحنه یک دستگاه از تماشاخانه سیار کانون که در میدان فلسطین واقع شده بود در کنار قصه‌گویی و اجرای سرود به اهدای کتاب به حاضران پرداختند که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

حضور چهار دستگاه تماشاخانه سیار کانون در حمایت از کودکان فلسطینی

همخوانی سرود در تماشاخانه سیار کانون

ایستگاه بعدی استقرار تماشاخانه سیار کانون در خیابان انقلاب، جنب کوچه سعید بود که اجرای برنامه‌های این تماشاخانه را ابوالفضل محمدی از استان قم برعهده داشت و قصه‌گویی و برپایی مسابقه از جمله آن‌ها به شمار می‌رفت. همخوانی سرودهای ملی و مذهبی با کودکان و نوجوانان نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که همزمان با روز جهانی قدس در این ایستگاه صورت پذیرفت.

نقالی از مبارزات مردم فلسطین

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توقفگاه دوم در خیابان انقلاب، جنب خیابان زمزم، کنار پارک دانشجو مستقر شد و کودکان و نوجوانان میزبان محمدرضا معجونی از نقالان و پرده‌خوانان باسابقه کشور بودند؛ مخاطبان در این ایستگاه به تماشای نقالی و پرده‌خوانی معجونی از مبارزات مردم غیور فلسطین نشستند و در مسابقه و همخوانی سرود شرکت کردند.

حضور چهار دستگاه تماشاخانه سیار کانون در حمایت از کودکان فلسطینی

ایستگاه چهارم تماشاخانه سیار کانون در میدان انقلاب اسلامی بود که جمعی از روحانیون قم با سرپرستی ضیا به اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان پرداختند.

هدیه ۳هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کودکان در روز قدس

استقبال کودکان و نوجوانان برای حضور در تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس و در حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطین چشمگیر بود. همچنین در این روز از طریق این تماشاخانه‌ها ۳هزار و ۵۰۰ جلد از کتاب‌های کانون با موضوع‌های آزادی، گذشت، مقاومت و... به کودکان و خانواده‌ها هدیه داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =