حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی مدیرکل کانون استان زنجان شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی‌خانسری را به عنوان مدیرکل کانون استان زنجان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این حکم با اشاره به شایستگی و تجارب ارزشمند حجت‌الاسلام عیسی‌خانی خانسری آورده است: ماموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه‌ کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از مهمترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.

مدیرعامل کانون در ادامه این حکم نوشته است: بهره‌گیری از تجارب نیروهای پرتوان و با تجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، مومن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را همواره مورد نظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه‌ مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

علامتی در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که به فضل خدای متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ارجمند ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذیربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

حجت‌الاسلام عیسی‌خانی‌خانسری متولد سال ۱۳۷۱ و دارای مدرک کارشناسی ارشد روان‌شناسی مثبت‌گرا از دانشگاه دارالحدیث قم است.

مدرس دانشگاه آزاد در گروه روان‌شناسی و معارف، عضو گروه مشاوران مرکز مشاوره سماح و یاوران سلامت و عضو هیئت اندیشه‌ورز استان زنجان از جمله سوابق او به شمار می‌رود.

پیش از این و از آذر سال ۱۴۰۰ شیرین دارایی کارشناس مسئول فرهنگی کانون زنجان با حفظ سمت، سرپرستی کانون این استان را برعهده داشت.

علیرضا عیسی‌خانی مدیرکل کانون استان زنجان شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =