دومین  نشست شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با دو دستور جلسه برای دومین بار در سال ۱۴۰۲ تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، برنامه‌ریزی برای اجرای فراخوان «پوشش در عروسک‌های زیستبوم های مختلف کشور» و آسیب شناسی و ارائه پیشنهاد برای تقویت امداد رسانی فرهنگی در شرایط خاص در استان، عناوین دو دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در این جلسه، احیای فرهنگ‌های بومی و محلی استان‌های سراسر کشور، توجه به پوشش‌های اصیل و فولکلور زیست‌بوم‌های مختلف، تقویت فرهنگ عفاف و حجاب و آشنایی کودکان و نوجوانان با آداب و رسوم مناطق مختلف کشور در حوزه‌ی پوشش را برخی از اهداف برگزاری این فراخوان عنوان کرد.

زهرا آب‌سوران با اشاره به حضور پررنگ کانون استان در مناطق زلزله زده خوی و همچنین فعالیت پیک امید کانون در سال‌های اخیر، ارائه راه‌کارهای کارآمد در تقویت زیرساخت‌های امدادرسانی فرهنگی را مستلزم برگزاری جلسات کارشناسی مدون با بهره‌گیری از تجارب نیروی انسانی درگیر در بلایای طبیعی ذکر کرد.

در ادامه، کارشناسان حوزه‌های مختلف ستادی و نمایندگان مراکز کانون استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ابلاغ احکام نمایندگان جدید مراکز کانون استان در سال جاری، پایان‌بخش این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =